مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-01سياسي

حمله استاندار بی پاسخ نماند/ درویشی: حرف های بازوند را قبول نداریم


یکی از اعضای شورای شهر کرمانشاه به صحبت های استاندار در خصوص انحلال شورای شهر واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز، استاندار در مصاحبه ای عنوان کرد که اعضای شورای شهر توانایی مدیریت مسائل شهری را ندارند و وی خواهان انحلال این شوراست.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مدت زیادی است از انتخاب شورای جدید می گذرد در ادامه گفت: هنوز این شورا نتوانسته شهردار جدید را انتخاب کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: در ابتدا با معاون دادستان کل کشور صحبت کردم و تقاضای تعلیق شورا را به مدت سه ماه ارایه کردم تا بتوانیم یک شهردار برای کلانشهر کرمانشاه انتخاب کنیم.

این موضوع به دادگستری و دادستانی کرمانشاه ارجاع شد و راهکار این بود که شورا زودتر جلسات را تشکیل دهند و شهردار را انتخاب کنند ولی متاسفانه شورا این کار را نکرد.

استاندار: دنبال تعلیق سه ماهه هستیم مدیر ارشد استان عنوان کرد: تاکنون دو نامه به وزارت کشور نوشته ایم و تقاضای تعلیق سه ماهه شورا برای انتخاب شهردار و به جریان افتادن انحلال شورای شهر را داشته ایم که تاکنون پاسخی به ما داده نشده است و همین هفته سومین نامه را هم به وزارت کشور ارسال می کنیم و امیدواریم اینبار با درخواست ما موافقت شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله استاندار بی پاسخ نماند/ درویشی: حرف های بازوند را قبول نداریم

حمله استاندار بی پاسخ نماند/ درویشی: حرف های بازوند را قبول نداریم