مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 17:052021-12-01ورزشي

برادران گرایی و مربی آن ها 3 آپارتمان هدیه گرفتند


شیراز _ در مراسمی که در زورخانه پهلوان خلیل عقاب شیراز برگزار شد، دو تن از خیران شیرازی با اهدای سه واحد آپارتمان، از محمدرضا و محمدعلی گرایی و مربی آنها تقدیر کردند.

- حسین غرقی، رییس هیأت زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان فارس چهارشنبه شب در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در مراسمی با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان پهلوانی و زورخانه ای فارس و همچنین هیأت کشتی استان و با همکاری هیأت زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان فارس در زورخانه پهلوان خلیل عقاب شیراز، دو تن از خیران شهر شیراز به نام ابراهیم رحیمی نژاد و محسن سرتیپی سه واحد آپارتمان به برادران گرایی و رحیم گیوی، مربی آنها اهدا کردند.

رییس هیأت زورخانه ای استان چهارشنبه شب در این مراسم افزود: این حرکت زیبا به دلیل درخشش این قهرمانان در رقابت های المپیک و جهانی صورت گرفت و امیدواریم دیگر خیران شهر شیراز و استان فارس قدر این قهرمانان ملی و جهانی ما را بدانند و انشاالله از این عزیزان حمایت کنند.

محسن سرتیپی یکی خیران اهدا کننده آپارتمان به برادران گرایی در گفتگو با بر معیشت قهرمانان ورزشی در تمامی رشته ها تاکید کردند، این کار خداپسندانه و بسیار خوب خیران مایه دلگرمی و ایجاد امید و انگیزه در میان جوانان و خود قهرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادران گرایی و مربی آن ها 3 آپارتمان هدیه گرفتند

برادران گرایی و مربی آن ها 3 آپارتمان هدیه گرفتند