مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 17:002021-12-01سياسي

بستر برای بازگشت همه ایرانیان خارج کشور فراهم است


معاون اول قوه قضاییه، از همه ایرانیان خارج کشور برای بازگشت به وطن دعوت و تاکید کرد که بستر برای حضور آنان و مشارکتشان در توسعه و آبادانی ایران فراهم است.

-   حجت الاسلام دکتر محمد مصدق شامگاه چهارشنبه 10 آذرماه در نخستین اجلاسیه شهدای حقوقدان جنوب کشور در شیراز، گفت: جمهوری اسلامی شجره طیبه ای است که با خون شهدا آبیاری شده و همین شجره در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

او افزود: شهدا بزرگان این نظام هستند و اعمال و رفتار همه کارگزاران نظام اسلامی باید به گونه ای باشد که مبادا تصور شود که ما شهدا و راه آنان را فراموش کرده ایم.

معاون اول قوه قضاییه، یکی از راه های اینکه فرهنگ ایثار و شهادت تا چه حد گسترش یافته است را ارزیابی میزان پایبندی کارگزاران به راه و آرمان های شهدا دانست و با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مسئولیت و وظایف همه را مشخص کرده اند، تصریح کرد: بیانیه گام دوم باید در دانشگاه ها تدریس و در دبیرستان ها تشریح شود.

مصدق در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در زمان وقوع بحران هایی نظیر سیل، زلزله و همه گیری کرونا تاکید کردند که مردم به انتظار دولت ننشینند، همراهی مردم و بسیجیان در این ایام را مورد قدردانی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر برای بازگشت همه ایرانیان خارج کشور فراهم است

بستر برای بازگشت همه ایرانیان خارج کشور فراهم است