مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 16:402021-12-01اجتماعي

شهرداری چهارباغ با جدیت از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کند


استاندار البرز با بیان اینکه شهرداری با جدیت از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کند، گفت: از باغ ها و اراضی کشاورزی باید به عنوان میراث ملی حفظ و حراست شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی عصر چهارشنبه در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار چهارباغ با تاکید بر ضرورت ارتقا نظافت و ساماندهی معابر شهر، افزود: مدیریت شهری در چهارباغ باید برای این امر جدیت بیشتری به خرج دهد.

وی ادامه داد: ورودی های این شهرستان باید نماد و المان مشخصی داشته باشد و هویت چهارباغ با ویژگی کشاورزی و پرورش گل و گیاه و همچنین خاستگاه 120 شهید، به نمایش گذاشته شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه این شهرستان مشکلاتی در خصوص تأمین آب شرب دارد، گفت: افزایش حق آبه استان صورت گرفته ولی بسترهای بهره برداری از آن مهیا نشده از این رو درصدد تحقق حقیقی این حق آبه هستیم.

وی بیان کرد: با افزایش حق آبه استان از محل سدهای مستقر، میزان برداشت از سفره های زیرزمینی کاهش می یابد و ما درصدد این امر هستیم.

استاندار البرز تصریح کرد: در خصوص حلقه دره نیز بسیار دغدغه مند هستیم از این رو باید بزودی برای ساماندهی این مکان اقدامات ویژه ای در دستور کار قرار گیرد.

باید به دنبال فرهنگ سازی برای تفکیک زباله از مبدا باشیم وی افزود: باید به دنبال فرهنگ سازی برای تفکیک زباله از مبدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری چهارباغ با جدیت از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کند

شهرداری چهارباغ با جدیت از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کند