مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-01سياسي

استانداران به جلسات ستادملی مناسب سازی دعوت می شوند


رییس ستاد مناسب سازی کشور با تاکید بر گرامیداشت شایسته 12 آذر روز جهانی معلولان، گفت: استانداران سراسر کشور برای بررسی و ارزیابی اقدامات لازم برای مناسب سازی معابر و فضاهای و ساختمان های عمومی و آسیب شناسی مباحث به جلسات این ستاد دعوت می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی جمالی نژاد که در حاشیه بیستمین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور سخن می گفت، از آمادگی این ستاد برای برگزاری جلسه با وزیر محترم کشور و سایر وزرای عضو ستاد خبر داد و بر تقویت جلسات ستاد و کار گروه های استانی تاکید کرد.

وی افزود: پس از تشکیل 20 جلسه ستادملی مناسب سازی که دارای مصوبات مختلفی بوده، از این پس سعی خواهد شد تا استانداران به عنوان مدیر ارشد استان ها به همراه سایر مدیران و مسوولان استانی به منظور ارایه گزارش های استانی و دستاوردها و بیان نظرات، پیشنهادها، انتقادها و نحوه تعامل دستگاه ها و آسیب شناسی مباحث در جلسات شرکت نمایند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور همچنین با بیان اینکه طی سال های اخیر با برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، شاهد توجه مسوولان و افکار عمومی به ضرورت مناسب سازی نسبت به قبل هستیم، تصریح کرد: برای اینکه تمامی کودکان، سالمندان و معلولان از فضای شهری بهره کافی را ببرند و برنامه ها و پروژه های مرتبط با من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداران به جلسات ستادملی مناسب سازی دعوت می شوند

استانداران به جلسات ستادملی مناسب سازی دعوت می شوند