مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:302021-12-01پزشكي

فاز دوم بیمارستان طالقانی آبادان در آستانه بهره برداری است


معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به راه اندازی فاز دوم بیمارستان آیت الله طالقانی گفت: بیمارستان شلمچه به یک عنوان یک بیمارستان بحران برای وزارت بهداشت ضرورت داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم جان بابایی ظهر امروز چهارشنبه ضمن بازدید از منطقه آزاد اروند و وضعیت پروژه های درمانی فعال و یا در حال احداث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: امروز از پروژه اصلی این دانشگاه علوم پزشکی آبادان و راه اندازی فاز دوم بیمارستان آیت الله طالقانی نیز بازدید شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه طراح و مؤسس این پروژه از سوی بنیاد مستضعفان بوده است، افزود: وزارت بهداشت خیلی سریع این مکان را تجهیز کرد تا به بهره برداری برسد.

وی از راه اندازی مرکز قلب آنژیوگرافی و جراحی قلب باز در ساختمان اصلی بیمارستان یادشده خبر داد و بیان کرد: در این راستا باید تغییراتی در این مرکز انجام شود تا به بهره برداری برسد.

معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه از طریق بخش خصوصی نیز یک مرکز سنگ شکن در این منطقه فعال خواهد شد به بیمارستان مرزی شلمچه اشاره کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی آبادان این ساختمان را در مرز شلمچه آماده کرده تا هم در اربعین و راهیان نور از آن بهره بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم بیمارستان طالقانی آبادان در آستانه بهره برداری است

فاز دوم بیمارستان طالقانی آبادان در آستانه بهره برداری است