مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:252021-12-01سياسي

راه اندازی دستگاه ورود به سامانه ثنا در زندان تهران بزرگ


مدیر کل زندان های استان تهران اعلام کرد: به منظور دسترسی آسان زندانیان به پرونده قضایی برای اولین بار در کشور دستگاه هوشمند ورود به سامانه ثنا در ندامتگاه تهران بزرگ راه اندازی شد.

- مدیر کل زندان های استان تهران اعلام کرد: به منظور دسترسی آسان زندانیان به پرونده قضایی برای اولین بار در کشور دستگاه هوشمند ورود به سامانه ثنا در ندامتگاه تهران بزرگ راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، علی رستمی با اشاره به موضوع هوشمندسازی زندان های استان تهران اظهار داشت: در این طرح که با همکاری و اقدام معاونت فن آوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان و اداره کل زندان های استان تهران امروز به بهره برداری رسیده، زندانیان می توانند با ورود به سامانه ثنا از آخرین وضعیت قضایی و ابلاغ خود مطلع شوند.

مدیر کل زندان های استان تهران ادامه داد: از طریق دفتر خدمات قضایی نیز به فوریت لایحه، اعتراض یا درخواست های خود را به مراجع قضایی ارسال نمایند.

وی همچنین گفت: زندانهای استان تهران پایلوت آغاز این طرح است و زندان های دیگر استان نیز از این دستگاه بهره مند خواهند شد.

رستمی بیان داشت: دادرسی الکترونیک نیز در زندان های استان برقرار است و ملاقات آنلاین زندانیان با خانواده ها از اقدامات دیگری است که در حوزه هوشمندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دستگاه ورود به سامانه ثنا در زندان تهران بزرگ

راه اندازی دستگاه ورود به سامانه ثنا در زندان تهران بزرگ