مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:202021-12-01سياسي

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور برگزار می شود


اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور،  همزمان با طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب و از 18 الی 21 بهمن ماه 1400 برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین سپهر، رییس هیت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور در نشست خبری نمایشگاه با اعلام این خبر گفت: پیرو اوامر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در سال 1395 پیرامون بکارگیری مدیریت جهادی در کلیه امور مدیریتی کشور، “انجمن مدیریت جهادی کشور” به عنوان تشکلی ملی با رویکرد کمک به پیاده سازی منویات معظم له در شاخص های مدیریت جهادی، تربیت و آموزش مدیران کشور، توسعه فرهنگ جهادی در بین مدیران خدوم کشور و هم گرایی و هم افزایی نهادها و سازمان های خصوصی و دولتی شکل گرفت.

وی افزود: مدیریت جهادی به مدیریتی اطلاق می شود که از یکسو با علم و دانش روز بشری سر و کار دارد و از سوی دیگر با مفهوم جهاد و بار معنایی انقلابی و ارزشی آن، ارتباطی تنگاتنگ دارد.

این نوع مدیریت می تواند به عنوان منطقی ترین و کارآمدترین الگوی مدیریتی برای تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

رییس هیت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور گفت: تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور، تلاش برای ایجاد همدلی و همگرایی مدیران کشور در جهت منافع ملی، تلاش برای هم افزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور برگزار می شود

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور برگزار می شود