مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-01سياسي

جهاد تبیین تنها مربوط به موضوعات سیاسی نیست


امروزه دشمن دارد مردم را نسبت به انقلاب اسلامی ناامید می کند و مهمترین جهاد ما مقابله با این است و ما باید در ارتباط با چالش های ذهنی مردم جهاد تبیین را انجام دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام راجی نویسنده کتاب صعود چهل ساله در گردهمایی هیئت های دانشجویی سراسر کشور،گفت: یکی از ابعاد مهم جهاد؛ جهاد تبیین است و اگر جهاد تبیین انجام نشود بقیه اثرات جهاد از بین می رود و این جهاد یک جهاد ریشه ای است و جهاد تبیین یعنی اینکه ما فکر افراد را درست کنیم و نسبت به شبهات پاسخگو باشیم.

  وی در ادامه افزود: جهاد تبیین یکی از وظایف ماست که باید آن را انجام دهیم و این را هم بدانید که جهاد تبیین فقط به امور سیاسی مربوط نمی شود و موضوعات اعتقادی را هم در بر می گیرد.

  مولف کتاب صعود چهل ساله گفت: امروز چه چیزی است که مردم را از دین خارج می کند؟ و به نظر شما شبهات به مردم درمورد چه موضوعاتی هست؟ آیا غیر از این است که شبهات پیرامون انقلاب اسلامی است و دشمن می داند که اگر کسی انقلاب اسلامی را مورد هدف قرار دهد هیچ چیز از اسلام باقی نمی ماند و این موضوع مهم در وصیت حاج قاسم سلیمانی هم آمده است و ما باید بدانیم که حتی شبهات اعتقادی با رویکرد انقلاب اسلامی امروزه مطرح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین تنها مربوط به موضوعات سیاسی نیست

جهاد تبیین تنها مربوط به موضوعات سیاسی نیست