مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-01سياسي

«میرزا کوچک جنگلی» نماد هویت دینی و ملی ایرانیان است


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با اشاره به اینکه در پرتو شخصیت «میرزا کوچک» می توان از هویت دینی و ملی ایرانیان رونمایی کرد، گفت: حرکت و قیام «میرزا کوچک» موجب عزت کشور شد.

- ، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری عصر چهارشنبه در همایش گرامیداشت میرزا کوچک خان جنگلی با اشاره به اهمیت حفظ هوشیاری و بصیرت ملت، اظهار کرد: جامعه غافل از ظرفیت و امکانات و ریشه های خود بی خبر و بازیچه دست شیاطین می شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه یکی از بهترین راهکارها برای بیداری ملت، شناخت اسطوره ها و قهرمانان است، افزود: ملت غافل دچار هویت جعلی می شود و مورد غارت بیگانگان قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه میرزا کوچک جنگلی بزرگترین هدیه گیلان به ایران بود، تصریح کرد: حرکت و قیام میرزا کوچک موجب عزت و افتخار فعلی کشور شد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه رهبر انقلاب گیلانی ها را مردمی مؤمن و دارای تاریخ افتخار آمیز می دانند، بیان کرد: از منظر کلام رهبری، گیلانی ها پرچم شیعه را تا یمن برافراشتند.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه در پرتو شخصیت میرزا کوچک جنگلی می توان از هویت دینی و ملی ایرانیان رونمایی کرد، ادامه داد: طبق فرمایش رهبری میرزا کوچک در اوج مظلومیت و تنهایی مبارزه کرد و به شهادت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«میرزا کوچک جنگلی» نماد هویت دینی و ملی ایرانیان است

«میرزا کوچک جنگلی» نماد هویت دینی و ملی ایرانیان است