مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-01سياسي

ارسال اسامی نامزدهای پیروز انتخابات برای دادگاه فدرال عراق


کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق اعلام کرد که اسامی نامزدهای پیروز در انتخابات عراق به دادگاه فدرال این کشور فرستاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق اعلام کرد که اسامی نامزدهای پیروز در انتخابات عراق به دادگاه فدرال این کشور فرستاده شده است.

این کمیساریا با صدور بیانیه ای اعلام کرد که اسامی نامزدهای پیروز در انتخابات این کشور را برای دادگاه فدرال ارسال کرده است.

روز گذشته کمیساریای عالی انتخابات عراق نتایج نهایی انتخابات این کشور را اعلام کرده بود.

از سوی دیگر ابو میثاق المساری عضو ائتلاف فتح عراق به ریاست هادی العامری تاکید کرد که گفتگوها با فراکسیون های دیگر تا زمان صدور رای دادگاه فدرال درباره اعتراضات مطرح شده در خصوص انتخابات پیشرفتی نخواهد داشت.

المساری گفت که دادگاه فدرال پیش از تأیید نتایج انتخابات، رأی سرنوشت سازی صادر خواهد کرد که انتظار می رود این رأی مربوط به بازشماری دستی باشد نه برگزاری مجدد انتخابات آنگونه که برخی ها از آن سخن می گویند.

وی تصریح کرد که دیدار فائق زیدان رییس شورای عالی قضایی با برهم صالح رییس جمهور عراق نیز تأیید کننده این سخن ماست که بزودی دادگاه فدرال رأی صادر خواهد کرد و به همه نتایجی که دیروز اعلام شد، پایان خواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال اسامی نامزدهای پیروز انتخابات برای دادگاه فدرال عراق

ارسال اسامی نامزدهای پیروز انتخابات برای دادگاه فدرال عراق