مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-01سياسي

ایران جدی است


طی روزهای گذشته هیات مذاکره کننده ایرانی در وین با تاکید بر اینکه خواهان برگزاری یک مذاکره جدی برای لغو تحریم های غیر قانونی و ظالمانه آمریکا است، - وارد گفتگو با نمایندگان 4+1 گردیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن اوجی، کارشناس مسائل بین الملل در یادداشتی در این باره نوشت: در گفت وگوی تلفنی اخیر رییس جمهور کشورمان با رییس جمهور فرانسه، ایشان تاکید کرد که تحریم ها نتوانسته مسیر پیشرفت ایران را متوقف کند و امروز همه دنیا می دانند ناقضان برجام چه کسانی هستند و آن ها باید به تعهدات خود بازگردند.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز در گفتگوی تلفنی با گوترش دبیرکل سازمان ملل تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران با وجود بدعهدی و بی عملی آمریکا و سه کشور اروپایی، با حسن نیت و جدیت وارد مذاکرات شده است.

وی بر لزوم بازگشت طرف های مقابل به تعهدات کامل خود در برجام تأکید کرد و افزود، در این صورت است که ایران نیز اقدامات جبرانی خود را متوقف خواهد کرد.

علی باقری مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین نیز در دیدار با نمایندگان روسیه و چین اظهار داشت که جمهوری اسلامی ایران با یک اراده جدی و تدارک قوی برای لغو تحریم های غیرقانونی و ظالمانه وارد گفت وگوها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران جدی است

ایران جدی است