مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:402021-12-01اجتماعي

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای پایانی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: سامانه ای جوی که به صورت وزش باد نسبتاً شدید و گاهی شدید است فعالیت خود را از صبح فردا در استان شروع می کند و تا پایان روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: سامانه ای جوی که به صورت وزش باد نسبتاً شدید و گاهی شدید است فعالیت خود را از صبح فردا در استان شروع می کند و تا پایان روز جمعه نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- محسن حیدری با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی سیستان و بلوچستان برای روزهای پایانی هفته، با اشاره به اینکه فعالیت این سامانه در مناطق مرکزی و جنوب استان از سمت جنوب غرب خواهد بود، ادامه داد: منطقه اثر این مخاطره در روز پنجشنبه غرب زاهدان و شهر نصرت آباد خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین این سامانه در روز جمعه شهرهای زاهدان، خاش، تفتان، میرجاوه، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، گلشن و شمال بزمان را در بر خواهد گرفت.

مدیرکل هواشناسی استان گفت: با توجه به احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش دید به ویژه در محور نصرت آباد- بم و بزمان- بم و احتمال سقوط اشیا از ساختمان های در حال ساخت، توصیه می شود ترددهای جاده ای در مناطق ذکر شده با احتیاط انجام شود؛ همچنین از تردد در مجاورت ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال نیز پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای پایانی در سیستان و بلوچستان

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای پایانی در سیستان و بلوچستان