مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:152021-12-01سياسي

جهاد تبیین مطالبه خاص رهبر انقلاب از هیئات دانشجویی است


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: رهبر انقلاب در دیدار دانشجویی اربعین امسال مطالبه ویژه ای به صورت خاص از هیئات و به صورت عام از جریان انقلابی داشتند که همان جهاد تبیین بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها عنوان کرد: باید بدانید که کارهای بزرگ همت های عالی می طلبد و باید این را از امام رئوف بخواهید تا بتوانید در هیئات دانشجویی اثرگذاری بالایی داشته باشید و افراد بیشتری را به ائمه و اهل بیت (علیهم السلام) متصل کنید و این اتفاق و رفاقت با ائمه و امام قطعاً در محیط هیئت صورت پذیر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در ادامه تاکید کرد: رهبر انقلاب در دیدار دانشجویی اربعین امسال مطالبه ویژه ای به صورت خاص از هیئات و به صورت عام از جریان انقلابی داشتند که همان جهاد تبیین بود.

وی در ادامه افزود: امام و شهدا و رهبری تراز هیئت را متفاوت بیان می کنند، امام خمینی (قدس سره) هیئت را به محلی برای تربیت انسان نمونه مؤمن و انقلابی تراز تغییر دادند و همانطور که می دانید هیئت ها در زمان انقلاب کانون تظاهرات بر علیه رژیم پهلوی بود و بعد از انقلاب از دل همین هیئت ها رزمندگان برای حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل آماده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین مطالبه خاص رهبر انقلاب از هیئات دانشجویی است

جهاد تبیین مطالبه خاص رهبر انقلاب از هیئات دانشجویی است