مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-01سياسي

«رتبه بندی معلمان» به محض ابلاغ، اجرایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری درباره نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس در صحن برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس، - وزیر آموزش و پرورش، تعامل مجلس و دولت را موجب هم افزایی مورد انتظار قوای کشور دانست و در نخستین اظهار نظر درباره لایحه رتبه بندی معلمان ، گفت: به محض ابلاغ برای اجرا، این لایحه را عملیاتی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، یوسف نوری درباره نشست مشترک مجلس و دولت که به مناسبت روز مجلس در صحن برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس، عنوان کرد: حتماً چنین جلساتی، هم افزایی که ما انتظار داریم را در پی خواهد داشت.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: جلسه امروز بین مجلس و دولت نشست مشترک بسیار خوبی بود و امیدواریم با تداوم این تعامل به اهداف ترسیم شده که هدف نخست دست یابی به اهداف سند چشم انداز توسعه و ذیل آن اهداف برنامه های توسعه است، دست یابیم.

وی اظهار امیدواری کرد: همگرایی بین مجلس و دولت بیش از پیش شود و صمیمیت بین مسئولان برای حل مشکلات مردم افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خانه ملت، وزیر آموزش و پرورش درباره اجرای لایحه رتبه بندی معلمان که مطالبه اصلی جامعه فرهنگیان در این روزها است، گفت: این لایحه نیز در دستور کار مجلس قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«رتبه بندی معلمان» به محض ابلاغ، اجرایی می شود

«رتبه بندی معلمان» به محض ابلاغ، اجرایی می شود