مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-01اقتصادي

باسکول و راهنمای خرید آن؛ تراز محک


باسکول از تجهیزات پرکاربرد در مراکز صنعتی و حتی فروشگاه ها محسوب می شود که قادر است تا اجسام با وزن بالا را به راحتی توزین کند.

در ادامه با راهنمای خرید آن آشنا خواهید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، باسکول از تجهیزات پرکاربرد در مراکز صنعتی و حتی فروشگاه ها محسوب می شود که قادر است تا اجسام با وزن بالا را به راحتی توزین کند.

باسکول و باسکول محک به نوعی همانند ترازو عمل می کند اما از لحاظ قدرت توزین به مراتب قوی تر است و ظرفیت توزین آن قابل مقایسه با ترازوهایی که در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند نیست.

از آنجایی که کلیه تولید کنندگان تنها باسکول دیجیتال را تولید و روانه بازار می کنند در نتیجه دیگر خبری از باسکول های قدیمی و مکانیکی نیست و به سختی می توان باسکولی را یافت که به صورت دستی و مکانیکی عملیات توزین را به انجام برساند.

باسکول دیجیتال به دلیل اینکه وزن به دست آمده را بر روی نمایشگر خود به نمایش در می آورد، دقت توزین را نیز تا حد زیادی افزایش داده و هیچ گونه خطایی در توزین و رقم به دست آمده رخ نخواهد داد.

سرعت بالای به دست آوردن وزن اجسام را نیز باید از دیگر مزیت های باسکول دیجیتالی نامید.

به جای آنکه زمان زیادی صرف تنظیم باسکول های قدیمی برای توزین شود این باسکول ها به راحتی می توانند وزن اجسام را با سرعت بالا به نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باسکول و راهنمای خرید آن؛ تراز محک

باسکول و راهنمای خرید آن؛ تراز محک