مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:452021-12-01اجتماعي

ایمنی سازه ها در 50 درصد مدارس کاشمر مطلوب نیست


ایمنی سازه ها در 50 درصد مدارس شهر و روستای کاشمر آن طور که باید رعایت نشده و وضعیت مطلوب نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس جمعیت هلال احمر کاشمر گفت: ایمنی سازه ها در 50 درصد مدارس شهر و روستای کاشمر آن طور که باید رعایت نشده و وضعیت مطلوب نیست.

احمد رضاپور در گفت وگو با ایسنا افزود: متاسفانه ارائه آموزش های لازم در خصوص زلزله را فقط به هشتم آذر ماه که همه ساله مانور زلزله برگزار می شود، محدود نموده ایم در صورتی که باید ادامه دار باشد و در طی سال نیز آموزش های مختلفی برای آشنایی با مخاطرات و به خصوص زلزله داشته باشیم تا در دانش آموزان نیز تغییر رفتار ایجاد شود.

رضاپور در ادامه به وضعیت ایمنی مدارس در برابر زلزله اشاره کرد و گفت: بر اساس بازدیدی که از مدارس شهر و روستا داشته ایم در 50 درصد مدارس موضوع ایمنی در سازه ها ان طور که باید رعایت نشده است.

وی افزود: مدرسه فرهنگ که امسال بیست و سومین مانور سراسری زلزله و ایمنی در آن برگزار شد یکی از همان مدارس قدیمی محسوب می شود که در برابر زلزله آن گونه که باید ایمن نیست حتی در کلاس ها باید به بیرون باز شوند که این مورد هم در این مدرسه رعایت نشده است.

رییس جمعیت هلال احمر کاشمر تصریح کرد: با توجه به نقشه خطرپذیری شهرستان که در دست تهیه داریم و برابر دستورالعمل موجود از یک سال گذشته از تمامی اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی سازه ها در 50 درصد مدارس کاشمر مطلوب نیست

ایمنی سازه ها در 50 درصد مدارس کاشمر مطلوب نیست