مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-01سياسي

کارآمدی باید به دانشگاه ها بازگردد


معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو گفت: کارآمدی باید به دانشگاه ها بازگردد تا اشتغال داشته باشیم، ارتباط دانشگاه باید با جامعه ایجاد شود و نقش دانشگاه ها در کارآمدی آن است.

- دکتر احمد حیدری، امروز 10 آذرماه، در اختتامیه نشست سراسری مسئولان کانون های بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای کشور که در دانشگاه فنی وحرفه ای خراسان رضوی برگزار شد، عنوان کرد: افتخار ماست که امروز اعلام کنیم بسیجی انقلاب هستیم، انقلاب اسلامی ودیعه الهی است و حفظ خواهد شد و نهضتی که امام و شهدا و بعد از آن مقام معظم رهبری این پرچم را برافراشته اند و ایستادگی کردند.

معادلات افرادی که در شرق و غرب هستند به نحوی درست است اما یک محاسبه ندارند که این انقلاب ودیعه الهی است و حقیقتی است پایان ناپذیر و پرچمداری دارد با نام امام مهدی که حافظ این انقلاب است.

وی افزود: این انقلاب جاری و ساری است و بنده به عنوان انقلابی بسیجی باید محاسبه کنم که در این قطاری که هستم خواهم بود، یا پیاده می شوم.

ماییم که باید در این قطار حفظ شویم و بمانیم بسیج جریان پاک و تابانی است که اگر درونش جاری باشی، حتما در کشتی انقلاب حفظ خواهی شد.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس شورای اسلامی وزیر نیرو تصریح کرد: امروز روز سالگرد شهید مدرس و روز مجلس است و دولت پرافتخار مردمی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآمدی باید به دانشگاه ها بازگردد

کارآمدی باید به دانشگاه ها بازگردد