مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-01بين الملل

پوتین: گسترش ناتو به سمت شرق غیر قابل قبول است


رییس جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) بیان کرد، روسیه و شرکای آن همچنان تاکید خواهند کرد که گسترش ناتو به سمت شرق غیرقابل قبول است و تضمین های قانونی در قبال اینکه چنین اتفاقی نخواهد افتاد، - رییس جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) بیان کرد، روسیه و شرکای آن همچنان تاکید خواهند کرد که گسترش ناتو به سمت شرق غیرقابل قبول است و تضمین های قانونی در قبال اینکه چنین اتفاقی نخواهد افتاد، ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در یک مراسم اعطای استوارنامه های سفیران در شهر مسکو اظهار کرد: من خطاب به وزارت خارجه روسیه قبلاً تأکید کرده ام که دیپلماسی ما اکنون این وظیفه اصلی را دارد که به سراغ ارائه تضمین های امنیتی قابل اعتماد و بلندمدت برای روسیه برود.

پوتین بیان کرد: ما در گفت وگو با آمریکا و متحدانش، پافشاری خواهیم کرد تا توافقاتی خاص در راستای از دستور کار خارج کردن هرگونه پیشروی ناتو به سمت شرق و استقرار سیستمهای تسلیحاتی تهدیدآمیز علیه ما در مجاورت فدراسیون روسیه تهیه شوند.

ولادیمیر پوتین در این سخنرانی خاطر نشان کرد، روسیه و جمهوری بنین در تدارک برای انعقاد یک توافق بین دولتی با موضوع همکاری نظامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: گسترش ناتو به سمت شرق غیر قابل قبول است

پوتین: گسترش ناتو به سمت شرق غیر قابل قبول است