مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:302021-12-01بين الملل

حمایت وزارت خارجه اتریش از مذاکرات وین


وزیر امورخارجه اتریش در دیدارهایی جداگانه با وزیر امورخارجه کشورمان و نماینده آمریکا در امور ایران درباره مذاکرات وین گفت وگو و بر حمایت اتریش از این رایزنی ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امورخارجه اتریش با انتشار پیام هایی در حساب کاربری خود در توییتر از دیدار مایکل لینهارت، وزیر خارجه این کشور با علی باقری، معاون سیاست وزارت خارجه و مذاکره کننده ارشد ایران در وین و همچنین رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران خبر داد.

وزارت امورخارجه اتریش نوشت: لینهارت گفت وگوهای خوبی با علی باقری درباره روابط دوجانبه و مذاکرات هسته ای کنونی در وین داشت.

اتریش کماکان به نهایت تلاش های خود برای حمایت از طرف ها در جهت رسیدن به توافقی درباره بازگشت به اجرای کامل برجام ادامه می دهد.

این وزارتخانه در پیامی دیگر نوشت: تبادل نظر مفیدی میان لینهارت و رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران درباره مذاکرات هسته ای در جریان در وین صورت گرفت.

اتریش از تلاش های تمام طرف ها درخصوص بازگرداندن برجام به مسیر اصلی حمایت می کند.

دور هفتم مذاکرات ایران و سایر طرف های برجام برای رفع تحریم های یک جانبه و ظالمانه آمریکا علیه ایران و بازگشت به توافق از روز دوشنبه در وین پایتخت اتریش با حضور طرف های مذاکره کننده و حضور غیرمستقیم آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت وزارت خارجه اتریش از مذاکرات وین

حمایت وزارت خارجه اتریش از مذاکرات وین