مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-01اقتصادي

رایزنی های مهدی صفری با مقامات اقتصادی اتریش


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضمن دیدار با قائم مقام وزیر اقتصاد اتریش و گفت وگو درباره نقشه راه همکاری بین دو کشور، با رییس بانک مرکزی و بیمه اتریش نیز دیدار و درباره همکاری های اقتصادی دوجانبه به رایزنی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی پایتخت اتریش حضور دارد، امروز (چهارشنبه) 10 آذر ماه با میخاییل استرل قائم مقام وزیر اقتصاد اتریش دیدار کرد.

    وی در گفت وگویی با خبرگزاری صدا و سیما در این باره با اشاره به نقشه راهی که بین دو کشور وجود دارد، اظهار داشت: در این ملاقات قرار شد نقشه راه مذکور را بین پنج تا 10 سال توسعه دهند و با همکاری نزدیک با سفیر ایران در وین، این نقشه راه را مشخص کنیم.

معاون وزیر خارجه همچنین اظهار داشت: علاوه بر این درباره پروژه های مختلف بین دو کشور بحث شد و این که چگونه در آینده بتوانیم این پروژه ها را با طرف اتریشی بانک مرکزی اتریش نیز اشاره کرد و گفت: در این دیدار درباره مسائل بانکی صحبت شد.

علاوه بر آن ملاقات دیگری با بیمه اتریش داشتیم که درباره پوشش بیمه ای پروژه های مختلف و افرادی که مایل به سرمایه گذاری در زمینه دارو و تجهیزات پزشکی هستند، بحث و تبادل نظر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های مهدی صفری با مقامات اقتصادی اتریش

رایزنی های مهدی صفری با مقامات اقتصادی اتریش