مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-01سياسي

انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از بانوان در جامعه ارائه کرده است


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از بانوان در جامعه ارائه کرده است، خواستار تبیین این نقش در جامعه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا عزت زمانی عصر چهارشنبه در همایش بصیرت فاطمی، نسل سلیمانی در بابل با بیان اینکه حضرت زهرا (س) جان خود را در راه دفاع از ولایت تقدیم کرده است، افزود: بانوی فعال فرهنگی و قرآنی با حفظ حریم ها در عرصه های مختلف نقش آفرینی می کند.

وی با اظهار اینکه مادران شهید محبت مادرانه را در راه خداوند خرج و صرف کردند، اضافه کرد: درک و فهم این عظمت به برکت انقلاب اسلامی در کشور حاصل شده است و زنان در دامن انقلاب اسلامی رشد کرده اند.

وی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از زنان ارائه کرده است، افزود: زن می تواند با حفظ حیا و عفت در سخت ترین شرایط اجتماعی نقش آفرینی کند و این برگرفته از الگوی فاطمه زهرا (س) است.

حجت الاسلام عزت زمانی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که از زنان به عنوان رهبران انقلاب یاد کرده است، نقش زنان را در جامعه کلیدی و اساسی ذکر کرد و گفت: بانوان قرآنی و فرهنگی باید این نقش را بین زنان در جامعه تبیین کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید براینکه زن انعکاس جلال و جمال و صفات الهی است، گفت: این مخلوق الهی باید جایگاه خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از بانوان در جامعه ارائه کرده است

انقلاب اسلامی الگوی جدیدی از بانوان در جامعه ارائه کرده است