مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-01بين الملل

اوکراین از ناتو خواست روسیه را تحریم کند


وزیر خارجه اوکراین از ناتو خواست ضمن تقویت همکاری های نظامی با کی یف، تحریم های اقتصادی جدیدی را علیه روسیه آماده کند تا بتوانند در برابر طرح احتمالی روسیه برای حمله به این کشور، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تنش زایی های اوکراین علیه ، کولبا در حاشیه اجلاس وزرای خارجه کشورهای عضو ناتو به خبرنگاران گفت: ما از متحدان خود می خواهیم برای تهیه یک بسته بازدارنده [در برابر روسیه] به اوکراین بپیوندند .

وی توضیح داد که به عنوان بخشی از این بسته، ناتو باید تحریم های اقتصادی علیه روسیه را در صورت تصمیم [مسکو] به انتخاب بدترین سناریو آماده کند و ناتو همچنین باید همکاری های نظامی و دفاعی با اوکراین را تقویت کند.

بر اساس این گزارش، دیپلمات ارشد اوکراینی اظهار داشت: ما مطمئن هستیم که اگر به این تلاش ها بپیوندیم، اگر به شیوه ای هماهنگ عمل کنیم، می توانیم رییس جمهور [ولادیمیر] پوتین را منصرف کنیم و او را از انتخاب بدترین سناریو، که یک عملیات نظامی است، بازداریم .

کولبا همچنین  افزود: به رسمیت شناختن احتمالی کریمه اشغالی توسط بلاروس نقطه بی بازگشتی در روابط دوجانبه ما خواهد بود و ما به نوبت  اقدام خواهیم کرد.

زیرا برای ما کریمه عرصه ای برای سازش نیست .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین از ناتو خواست روسیه را تحریم کند

اوکراین از ناتو خواست روسیه را تحریم کند