مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-01بين الملل

ند پرایس: طالبان به تعهد خود مبنی بر عفو عمومی عمل کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از جمهور، وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای مدعی شد که هیئت مذاکراه کننده این کشور در دوحه، - بعد از نشستی دو روزه در دوحه، طالبان در حالی گفتگو ها را مثبت ارزیابی می کند که هیئت آمریکایی مدعی است این گروه باید موارد نگرانی واشنگتن را رفع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از جمهور، وزارت خارجه آمریکا با انتشار بیانیه ای مدعی شد که هیئت مذاکراه کننده این کشور در دوحه، از طالبان خواسته تا اقدامات بیشتری در راستای تشکیل دولت فراگیر انجام دهد.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این بیانیه در مورد ادعای نقض حقوق بشر در افغانستان ابراز نگرانی کرد.

این وزارت خانه مدعی شد که بعد از نشست دو روزه هیئت آمریکایی با طالبان که در دوحه پایتخت قطر برگزار شد، از رهبران این گروه خواسته تا از حقوق همه افغان ها محافظت و به تعهد خود مبنی بر عفو عمومی عمل کند.

ادعا می شود که توماس وست نماینده ویژه آمریکا در امور افغانستان، در نشستی که طی روز های 29 و 30 نوامبر (8 و 9 آذر) برگزار شد، درباره مسائل مختلف از جمله مبارزه با تروریسم و عدم استفاده از خاک افغانستان برای حمله به دیگر کشورها، با طالبان گفتگو کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ند پرایس: طالبان به تعهد خود مبنی بر عفو عمومی عمل کند

ند پرایس: طالبان به تعهد خود مبنی بر عفو عمومی عمل کند