مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-01سياسي

عدم توجه به حفظ جنگل ها و مراتع آینده کشور را با خطر جدی مواجهه می کند


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: عدم توجه به حفظ جنگل ها و مراتع آینده کشور را با خطر جدی مواجهه می کند و این مهم نیاز جدی به کارهای اصلاحی دارد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: عدم توجه به حفظ جنگل ها و مراتع آینده کشور را با خطر جدی مواجهه می کند و این مهم نیاز جدی به کارهای اصلاحی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور روز چهارشنبه 10 آذر در آیین پویش مردمی بذرکاری احیای جنگل های زاگرس که هم زمان با 11 استان زاگرس نشین در منطقه جنگلی گیان نهاوند نیز اجرا شد، اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از جنگل ها و مراتع کشور به دلیل شرایط اقلیمی و بی توجهی که در گذشته انجام شده از بین رفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به این که جنگل ها، مراتع و پوشش گیاهی اهمیت زیادی برای کشور دارند برای حفظ آن ها نیاز جدی به کارهای اصلاحی داریم زیرا عدم توجه به این مهم آینده کشور را در معرض خطر و تهدید جدی قرار می دهد.

منصور با بیان این که حفظ جنگل ها و مراتع کشور کوششی شبانه روزی و همت همگانی را می طلبد، افزود: منطقه پهنه رویشی زاگرس با گستردگی در 11 استان کشور و با وسعت 6 میلیون هکتار مساحت، 40 درصد جنگل های ایران را تشکیل می دهد و از همین روی این منطقه یکی از مهمترین رویشگاه های کشور و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم توجه به حفظ جنگل ها و مراتع آینده کشور را با خطر جدی مواجهه می کند

عدم توجه به حفظ جنگل ها و مراتع آینده کشور را با خطر جدی مواجهه می کند