مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-01سياسي

توضیحات دادستان سیرجان در خصوص حادثه خودسوزی/ 2 نفر بازداشت شدند


دادستان سیرجان در پی انتشار اخبار و تصاویری در فضای مجازی مبنی بر خودسوزی یک فرد توضیحاتی را ارائه کرد.

- به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، محسن نیک ورز در پی انتشار اخبار و تصاویری در فضای مجازی دایر بر خودسوزی یک فرد به دلیل تجاوز به وی به بیان توضیحات پرداخت و با تکذیب ادعاهای مطروحه در فیلم منتشر شده، اعلام کرد که در این رابطه تاکنون دو نفر بازداشت شده اند.

وی افزود: شخصی که مورد حادثه قرار گرفته، طبق مدارک بیمارستانی و بالینی در سال 98 دو مرتبه سابقه خودکشی، مصرف قرص های روان گردان و مشروبات الکی داشته که با تلاش کادر درمان خوشبختانه نجات پیدا می کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان کرمان تصریح کرد: مستنداتی که پلیس آگاهی جمع آوری کرده، اظهارات خود مرحوم قبل از فوت در بیمارستان و همچنین تحقیقاتی که از شهود و مطلعین به دست آمده ثابت کننده این موضوع است که شخص حادثه دیده با دو نفر متهمی که ذکر می کند و خودش اسم می برد سابقه دوستی و آشنایی قبلی داشته و آن شب حادثه با هم در یک کافی شاپ یا قهوه خانه ای در حال استعمال قلیان بوده اند.

وی ادامه داد: این فرد حوالی ساعت 10 شب به اختیار خودش به همراه این دو نفر از مکان مورد نظر خارج می شود و ظاهراً به منطقه ای خارج از شهر عزیمت می کنند و حدود 2 الی 3 ساعت بعد بر می گردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات دادستان سیرجان در خصوص حادثه خودسوزی/ 2 نفر بازداشت شدند

توضیحات دادستان سیرجان در خصوص حادثه خودسوزی/ 2 نفر بازداشت شدند