مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-01فناوري

معماری سازمانی پیشران ارائه خدمات الکترونیک در شبکه ملی اطلاعات


شبکه ملی اطلاعات، مهم ترین موضوع وزارت ICT در دولت سیزدهم است و معماری سازمانی بر بستر شبکه ملی اطلاعات نیازمند توسعه است.

- به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران، محمد خوانساری در وبینار پنجمین همایش ملی پیشرفت های معماری سازمانی با تاکید بر محور معماری سازمانی پیشران ارائه خدمات الکترونیکی هوشمند و یکپارچه بر بستر شبکه ملی اطلاعات بیان داشت: شبکه ملی اطلاعات، مهم ترین موضوع وزارت ICT در دولت سیزدهم است و معماری سازمانی به عنوان پیشران خدمات الکترونیکی هوشمند بر بستر شبکه ملی اطلاعات است که باید از جنبه فناورانه و کاربردی در کشور توسعه یابد.

معماری سازمانی، راهکاری موفق و تجربه شده برای ایجاد تعامل پذیری، ارائه خدمات مطلوب و یکپارچه به شهروندان است و کارآمدی ساختار و فرآیندها در سازمان های ارائه دهنده خدمت را به دنبال دارد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای اجرای دولت الکترونیکی توسط سازمان فناوری اطلاعات گفت: نظام تأیید هویت شامل سامانه سماوا و پایگاه های اطلاعاتی پایه هویتی و نیز ایجاد زیرساخت های فنی اعم از شبکه ملی اطلاعات و زیرشبکه های دستگاهی، چارچوب ملی معماری سازمانی، مرکز ملی تبادل اطلاعات، چارچوب ملی تعامل پذیری و مرکز داده دولت است که زیرساخت های یاد شده به منظور تحول آفرینی دستگاه های اجرایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معماری سازمانی پیشران ارائه خدمات الکترونیک در شبکه ملی اطلاعات

معماری سازمانی پیشران ارائه خدمات الکترونیک در شبکه ملی اطلاعات