مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-01سياسي

دو خواهر کرمانی که پس از 39 سال برادرشان را زیارت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمود مهدی فرد امروز دهم آذرماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام در استان کرمان در ادامه با یادآوری شناسایی هویت 30 شهید گمنام در کشور اظهار کرد: - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به هویت شهید تازه تفحص شده کرمانی گفت: شهید کرباسی جزو نیرو های ارتش بوده و روز سه شنبه (16 آذرماه) هفته آینده خانواده او را برای زیارت مرقد برادرشان به اردل خواهیم برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمود مهدی فرد امروز دهم آذرماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام در استان کرمان در ادامه با یادآوری شناسایی هویت 30 شهید گمنام در کشور اظهار کرد: هویت سه شهید گمنام شناسایی شده مدفون در کرمان متعلق به اصفهان، کاشان و دزفول بودند که در شهر های رفسنجان، زهکلوت و هنزای تدفین شده بودند و یک شهید شناسایی شده کرمانی در اردل شهرکرد دفن شده است.

وی با اشاره به استقبال و میزبانی خوب مردم کرمان از خانواده این شهدا اظهار کرد: خانواده هر سه شهید بزرگوار موافقت کردند مرقد فرزندانشان در کرمان برای همیشه باقی بماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان بیان کرد: شهید شناسایی شده کرمانی در سال 1390 در شهر اردل استان چهارمحال بختیاری به خاک سپرده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خواهر کرمانی که پس از 39 سال برادرشان را زیارت می کنند

دو خواهر کرمانی که پس از 39 سال برادرشان را زیارت می کنند