مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-01سياسي

اعلام زمان بندی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع)


آزمون های چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه 15 الی 26 آذرماه سال جاری در رشته های مختلف شفاهی، کتبی و هنری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه 15 الی 26 آذرماه سال جاری در رشته های مختلف شفاهی، کتبی و هنری برگزار می شود.

پیرو نشست ستاد ملی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور که با حضور مدیران مرکز خدمات حوزه های علمیه و مسئولین کمیته های ستاد برگزاری جشنواره در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار گردید، مقرر شد آزمون های این جشنواره از 15 الی 26 آذرماه سال جاری در رشته های مختلف (شفاهی، کتبی و هنری) در سراسر کشور برگزار شود.

زمان برگزاری آزمون های شفاهی در هر استان بنا بر صلاحدید ستاد استانی جشنواره و دربازه زمانی تعیین شده خواهد بود و استان ها موظفند این دوره از مسابقات را بسته به تعداد شرکت کنندگان و حجم عملیات مدیریت و برگزار کنند.

داوری این مسابقات در بخش شفاهی کرونا در مراکز استان ها برای متسابقین به صورت حضوری (با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی) و در شهرستان ها و روستاها به صورت غیر حضوری و از طریق ارتباط مجازی پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان بندی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع)

اعلام زمان بندی چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع)