مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-01سياسي

برگزاری همایش طلاب، روحانیون و نخبگان حوزه و دانشگاه در کردستان


همایش طلاب، روحانیون، نخبگان حوزه و دانشگاه و بانوان فرهیخته استان کردستان با حضور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سنندج برگزار شد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سعید عسکری روز چهارشنبه در همایش طلاب و روحانیون و نخبگان حوزه و دانشگاه و بانوان فرهیخته استان کردستان اظهار کرد: به فضل الهی روحانیون و طلاب کردستان در عرصه های مختلف امتحان خود را خیلی خوب و به نحو احسن پس داده اند.

وی افزود: 54 شهید بزرگوار روحانی از خطه کردستان که زندگی هر کدام از آنها را بررسی کنیم به این نتیجه می رسیم که این بزرگواران اثر گذار بوده اند و دشمن هم واقعاً آنان را گلچین کرده و این عزیزان را از ما گرفته است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور اظهار داشت: شهید ملاحیدر فهیم پیرمرد 90 ساله ای است که ضد انقلاب وی را اسیر کردند و احزاب فقط یک خواسته را از او می خواستند اما بر دل دشمن داغ نهاد و شربت شیرین شهادت را نوشید.

وی افزود: ماموستا حیدر فهیم پاسخی به دشمنان داد که برای همیشه حرف و راه و زندگی ایشان برای ما الگوست چرا که این عالم وارسته هیچ وقت زیر بار اهانت به امام خمینی (ره) نرفت و در ثانیه آخر زندگی خویش هنگام تیرباران ذکر یا اباعبدالله الحسین بر زبان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش طلاب، روحانیون و نخبگان حوزه و دانشگاه در کردستان

برگزاری همایش طلاب، روحانیون و نخبگان حوزه و دانشگاه در کردستان