مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-01پزشكي

وجود بیش از 2900 بیمار مبتلا به HIV در خوزستان/ 80 درصد مبتلایان، مرد هستند


جلب حمایت سیاستگزاران، مسئولان و سازمان ها، جلب مشارکت انجمن های دولتی و غیر دولتی، معرفی کارزار من هم آزمایش HIV می دهم با هدف افزایش تشخیص در طول اپیدمی کووید - 19 از اهداف این هفته است.

- جلب حمایت سیاستگزاران، مسئولان و سازمان ها، جلب مشارکت انجمن های دولتی و غیر دولتی، معرفی کارزار من هم آزمایش HIV می دهم با هدف افزایش تشخیص در طول اپیدمی کووید - 19 از اهداف این هفته است.

مدیرگروه بیماری های واگیر مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه کل موارد مبتلا به اچ آی وی در خوزستان 2 هزار و 909 مورد است، گفت: 20 درصد موارد HIV مثبت در خوزستان نیز زن و 80 درصد مرد هستند.

همایون امیری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به 10 آذرماه روز جهانی ایدز اظهار کرد: هر سال اول دسامبر به نام روز جهانی ایدز نامگذاری شده و امسال شعار روز جهانی ایدز اجازه نمی دهیم کرونا برنامه مراقبت HIV را تحت تاثیر قرار دهد تعیین شده است.

وی افزود: آموزش و اطلاع رسانی به عنوان یکی از مهم ترین استراتژی های پیشگیری از HIV / ایدز مطرح است و روز جهانی ایدز فرصتی برای پرداختن به این امر مهم و جلب حمایت سیاستگزاران، مسئولان و جامعه برای حرکتی تاثیرگذار به منظور کنترل ایدز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 2900 بیمار مبتلا به HIV در خوزستان/ 80 درصد مبتلایان، مرد هستند

وجود بیش از 2900 بیمار مبتلا به HIV در خوزستان/ 80 درصد مبتلایان، مرد هستند