مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-01سياسي

40 درصد باغات خرمای کشور فرسوده است/ لزوم نوسازی نخیلات


معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی با تأکید بر لزوم نوسازی نخیلات گفت: حدود 40 درصد باغات خرمای کشور فرسوده است.

- ، محمدمهدی برومندی صبح چهارشنبه در مراسم سومین میز ملی خرما در دشتستان اظهار داشت: سیاست گذاری در وزارت جهاد کشاورزی تغییر کرده و منطبق با برنامه اعلامی وزیر به مجلس در روز رأی اعتماد است و برنامه ریزی گسترده ای برای تحقق این برنامه ها صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: کمیسیون کشاورزی مجلس این دوره با دوره های گذشته تفاوت جدی دارد و در بودجه 1400 این احساس را در دولت و مجلس داشتیم که بودجه رنگ و بوی کشاورزی گرفته و برای نخستین بار بود.

برومندی با بیان اینکه برای نخستین بار به بخش کشاورزی قدرت داده شد، اضافه کرد: تفکر وزارت جهاد کشاورزی این است که بخش کشاورزی امنیت و قدرت تولید می کند و سه رکن اساسی دارد که شامل مجلس، دولت و تشکل ها و تولیدکنندگان و انجمن ها و تشکل های وابسته به بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه کمیسیون کشاورزی برای دولت در حوزه کشاورزی تولید قدرت کرده است گفت: قائم مقام در وزارت جهاد کشاورزی برای حفظ و ارتقای سطح امنیت غذایی کشور تشکیل شده است و دولت در حال ساختاربخشی به این حوزه است.

معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: سه میلیون هکتار باغ در کشور است و 24 میلیون تن محصولات باغی تولید می شود که اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد باغات خرمای کشور فرسوده است/ لزوم نوسازی نخیلات

40 درصد باغات خرمای کشور فرسوده است/ لزوم نوسازی نخیلات