مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-01سياسي

از ساختمان سازی در حریم دریاچه شورابیل جلوگیری می شود


ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی از ساختمان سازی در حریم دریاچه شورابیل منع می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اردبیل، جواد انصاری اظهار کرد: مدیریت شهری برای حفاظت از دریاچه شورابیل در برابر ساخت وسازها اهتمام جدی دارد و به همین منظور ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی از ساختمان سازی در حریم این دریاچه منع می شوند.

وی از دریاچه شورابیل به عنوان نگین گردشگری شمال غرب ایران یاد کرد و افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و تصمیمات اتخاذشده از سوی اعضای شورای شهر اردبیل، از این پس علاوه بر جلوگیری از ساخت وسازها، هیچ گونه مجوزی برای ادارات به خصوص در مقیاس سازه سنگین در حریم این دریاچه صادر نخواهد شد.

مجوزهای قبلی ساخت وساز در حریم شورابیل هم لغو شوند رییس شورای اسلامی شهر اردبیل هدف از این تصمیم را ضرورت حراست و حفاظت از مهم ترین میراث طبیعی درون شهری شمال غرب ایران در کلانشهر اردبیل عنوان کرد و ادامه داد: مدیریت شهری اردبیل در قبال نسل امروز و آینده شهر در ارتباط با حفظ این پدیده خدادادی و با ارزش، مسؤولیت دارد.

  انصاری بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر اردبیل از شهردار انقلابی و جهادی خواسته اند در صورتی که قبل از این هم از طرف مدیریت های سابق مجوزی در این خصوص صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ساختمان سازی در حریم دریاچه شورابیل جلوگیری می شود

از ساختمان سازی در حریم دریاچه شورابیل جلوگیری می شود