مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-01اجتماعي

جشنواره ورزشی پرستاران آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد


جشنواره ورزشی ویژه ی پرستاران آذربایجان شرقی از امروز، 10 آذر ماه شروع به کار کرد.

- غلامحسین صفری، مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حاشیه ی افتتاحیه این جشنواره در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 16 الی 23 آذرماه مصادف با هفته پرستار و میلاد حضرت زینب کبری(س) برنامه های هفته پرستار را در استان شروع کردیم.

وی ادامه داد: برنامه های متنوعی را برای این هفته در نظر گرفتیم که جشنواره ورزشی نمونه ای از آنها است که با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی پرستاران در راستای خدمت رسانی به مردم افزایش یابد.

وی افزود: رشته های ورزشی متنوعی را برای خواهران و برادران در دو حالت تیمی و انفرادی در نظر گرفتیم که اختتامیه آن نیز 22 آذر ماه در مرکز همایش رازی خاوران برگزار خواهد شد.

محمدصادق طیار، مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مسابقات ورزشی جشنواره ویژه پرستاران استان با حضور تیم های مراکز درمانی شمس، الغدیر ناجا، نیکو کاری، عالی نسب و امام خمینی(ره) کلیبر، هریس و بناب، امام رضا(ع)، سینا، الزهرا، اسدآبادی، کودکان طالقانی، شهیدمدنی، رازی و معاونت درمان در رشته های تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، دارت خواهران و برادران، داژبال (خواهران )و طناب کشی (برادران) و با حضور 200 نفر شرکت کننده برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ورزشی پرستاران آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد

جشنواره ورزشی پرستاران آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد