مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-01بين الملل

نیویورک تایمز: خروج از برجام احمقانه ترین تصمیم آمریکا پس از جنگ سرد بود


یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به پیامدهای خروج یکجانبه واشنگتن از برجام و تاثیر آن بر توسعه برنامه هسته ای نوشت که سیاست های ترامپ درقبال ایران به یک فاجعه برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

- یک روزنامه آمریکایی در گزارشی با اشاره به پیامدهای خروج یکجانبه واشنگتن از برجام و تاثیر آن بر توسعه برنامه هسته ای نوشت که سیاست های ترامپ درقبال ایران به یک فاجعه برای آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارش خود نوشت: تصمیم دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در سال 2018 برای کنار گذاشتن توافق هسته ای با ایران که مورد تاکید مایک پمپئو، وزیر امورخارجه اش و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق اسراییل بود یکی از احمقانه ترین، ضعیف ترین و غیرسازنده ترین تصمیمات امنیت ملی ایالات متحده پس از دوران جنگ سرد بوده است.

به نوشته نیویورک تایمز، موشه یعالون زمان حصول توافق هسته ای وزیر جنگ اسراییل بود و به شدت با این توافق مخالفت کرد اما او نیز به تازگی در یک سخنرانی گفت: امضای توافق هسته ای با ایران یک اقدام بد بود اما تصمیم ترامپ برای خروج از آن با تشویق های نتانیاهو، حتی از آن هم بدتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: خروج از برجام احمقانه ترین تصمیم آمریکا پس از جنگ سرد بود

نیویورک تایمز: خروج از برجام احمقانه ترین تصمیم آمریکا پس از جنگ سرد بود