مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-01سياسي

سینماهای آذربایجان غربی تجهیز و نوسازی می شود


رییس حوزه هنری آذربایجان غربی گفت:حوزه هنری استان با درک مفهوم سینما داری برلزوم استفاده عمومی از اماکن تاثیرگذار فرهنگی، ساخت، نوسازی و تجهیز سینماهای استان عزم جدی دارد.

- ، احمد هوشمند قره باغ ظهر چهارشنبه در بازدید معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پردیس سینمایی ارومیه، اظهار کرد: ساخت و توسعه سالن های سینمایی استان بر اساس نیازهای روز جامعه و امکانات مناسب در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: کلنگ ساخت پردیس سینمایی ارومیه در سال 1398 در محل سینما آزادی ارومیه بر زمین زده شده و در مساحتی بالغ بر یک هزار متر مربع شامل هفت سالن اختصاصی سینمایی و امکانات رفاهی در حال احداث است.

هوشمند قره باغ با بیان اینکه برای اتمام پروژه پردیس سینمایی ارومیه، 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که 80 میلیارد ریال آن از طرف استان و 120 میلیارد نیز با همراهی مرکز تأمین خواهد شد، ادامه داد: زمان اتمام پردیس سینمایی ارومیه، هشت ماه در نظر گرفته شده ولی در صورتی که تخصیص اعتبار قابل توجه نباشد، بیش از این زمان، طول خواهد کشید.

رییس حوزه هنری آذربایجان غربی با بیان اینکه در حال حاضر نیز فعالیت ها در پردیس سینمایی شروع شده و وارد فاز تجهیز و برق کشی شده ایم، گفت: پردیس سینمایی ارومیه، جز پروژه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینماهای آذربایجان غربی تجهیز و نوسازی می شود

سینماهای آذربایجان غربی تجهیز و نوسازی می شود