مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-01بين الملل

عملیات امنیتی مشترک ارتش عراق و حشد شعبی در جنوب تکریت


نیروهای حشد شعبی عراق امروز (چهارشنبه) از اجرای یک عملیات امنیتی مشترک در منطقه المعتصم واقع در جنوب تکریت، مرکز استان صلاح الدین خبر دادند، - نیروهای حشد شعبی عراق امروز (چهارشنبه) از اجرای یک عملیات امنیتی مشترک در منطقه المعتصم واقع در جنوب تکریت، مرکز استان صلاح الدین خبر دادند، همچنین در اثر انفجار یک بمب دست ساز در استان دیالی دو تن زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت خبری 24، نیروهای حشد شعبی عراق امروز (چهارشنبه) در بیانیه ای اعلام کرد: فرماندهی عملیات صلاح الدین در حشد شعبی عراق، تیپ سه و لشکر سه، پلیس فدرال و تیپ فوق العاده صلاح الدین امروز عملیات امنیتی را در منطقه المعتصم در جنوب تکریت اجرا کردند.

طبق بیانیه یاد شده این عملیات صبح امروز برای بازرسی و پاکسازی حویجه المجمع و حویجه الصعیویه در منطقه المعتصم و بررسی و پاکسازی جزایر و مناطق صعب العبور آغاز شد.

بر اساس آنچه در این بیانیه آمده است: هدف از این عملیات تامین امنیت مناطق یاد شده و حفاظت از غیرنظامیان و بخش های امنیتی در برابر تروریست ها است.

همچنین یک منبع امنیتی امروز از انفجار بمب دست سازی در استان دیالی که در زیر خودروی یک مسؤول امنیتی کارگذاری شده بود، خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات امنیتی مشترک ارتش عراق و حشد شعبی در جنوب تکریت

عملیات امنیتی مشترک ارتش عراق و حشد شعبی در جنوب تکریت