مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-01اجتماعي

استمرار آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی اصفهان/ دما افزایشی است


کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی این استان تا فردا پنجشنبه یازدهم آذر ماه ادامه دارد.

- با بیان اینکه جوی به نسبت پایدار تا شامگاه امروز در سطح استان حاکم است، اظهار داشت: کاهش کیفیت هوا به دلیل افزایش انباشت آلاینده های جوی در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان را انتظار داریم که این وضعیت تا اوایل فردا پنجشنبه استمرار دارد.

وی به نفوذ موج ناپایدار بارش زا از شامگاه امروز چهارشنبه به مناطق غرب و شمال استان اشاره کرد و افزود: فعالیت این سامانه از روز پنجشنبه در نواحی یاد شده، آغاز می شود و بارش ها به تدریج تا روز جمعه سراسر استان را فرا می گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه شدت بارش ها در غرب و شمال استان و به صورت باران و برف است، اضافه کرد: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و کولاک برف در مناطق مستعد و کوهستانی استان اصفهان در روز جمعه محتمل است.

هنرمند با اشاره به افزایش 2 تا سه درجه ای دمای هوا در 24 ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 19 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما بامداد فردا به چهار درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی اصفهان/ دما افزایشی است

استمرار آلودگی هوا در مناطق مرکزی و صنعتی اصفهان/ دما افزایشی است