مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-01اجتماعي

کاهش آلودگی هوا با ورود سامانه بارشی/آسمان پایتخت فرداشب برفی و بارانی است


معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه بعدازظهر امروز سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود، گفت: با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به تدریج از میزان آلاینده های هوا کاسته خواهد شد.

- محمد اصغری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: بعدازظهر امروز سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می شود و سبب بارش در برخی نقاط آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان خواهد شد که شدت بارش ها در شمال غرب کردستان و غرب آذربایجان غربی خواهد بود.

وی افزود: روز آینده گستره فعالیت این سامانه شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور را دربرمی گیرد.

همچنین در استان های ساحلی خزر، استان های واقع در دامنه جنوبی البرز و غرب اصفهان و فارس، همچنین بوشهر فعال خواهد بود و در بخش هایی از خراسان شمالی نیز سبب بارش باران و وزش باد شدید موقت می شود که در استان های جنوبی رعد و برق خواهیم داشت و در ارتفاعات استان های واقع در البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش به صورت برف است.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده شدت بارش ها در استان های ساحلی خزر، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه، لرستان، شمال شرق خوزستان، غرب چهارمحال و بختیاری، جنوب همدان و غرب کردستان خواهد بود و در بخش هایی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آلودگی هوا با ورود سامانه بارشی/آسمان پایتخت فرداشب برفی و بارانی است

کاهش آلودگی هوا با ورود سامانه بارشی/آسمان پایتخت فرداشب برفی و بارانی است