مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-01اجتماعي

حکایت تلخ عدم بازگشایی مدارسی که هنوز سیستم گرمایشی ندارند


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش استان همدان در سال 98 موفق به کسب رتبه برتر شورای برتر در اقامه نماز شد.

- ایسنا/همدان مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: آموزش و پرورش استان همدان در سال 98 موفق به کسب رتبه برتر شورای برتر در اقامه نماز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد پورداود در شورای آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: آموزش و پرورش استان همدان در راستای ارتقاء سطح آموزش، اجرای پروژه های عمرانی و ساخت مدارس پیشرو بوده و موفق به کسب رتبه و جایگاه مناسبی در کشور شده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان از تحصیل 325 هزار و 707 دانش آموز در همدان خبر داد و گفت: اقدامات بازگشایی مدارس از ابتدای فروردین ماه برنامه ریزی شد که در پاییز موفق به بازگشایی و حضور دانش آموزان در مدارس شدیم.

بحیرایی در این شورا همچنین با بیان اینکه 57 درصد دانش آموزان دوره ابتدایی، 24 درصد دوره متوسطه اول و 18 درصد دوره متوسطه دوم در کلاس های درس حضور یافتند، تصریح کرد: حضور دانش آموزان در مدارس با رعایت فاصله اجتماعی و با تعداد مشخص و تعریف شده برگزار می شود.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار شاد 237 هزار و 471 دانش آموز در سامانه شاد احراز هویت شده اند، تصریح کرد: این تعداد دانش آموزان نسبت به امار کل دانش اموزان کمتر است که 78 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت تلخ عدم بازگشایی مدارسی که هنوز سیستم گرمایشی ندارند

حکایت تلخ عدم بازگشایی مدارسی که هنوز سیستم گرمایشی ندارند