مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-01سياسي

طرح «یاس» هلال احمر در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اجرا می شود


رییس جمعیت هلال احمر از اجرای طرح «یاس» هلال احمر در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی، دکتر پیرحسین کولیوند در مراسم طرح مشترک کمیته امداد و هلال احمر در پروژه ملی یاس که با هدف توانمندسازی دختران تحت پوشش کمیته امداد اجرا می شود اظهار کرد: اجرای طرح یاس، کاری جهادی و در راستای تحقق گام دوم انقلاب است و توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به جوانان و رفع مسائل اجتماعی، از جمله برنامه های اصلی هلال احمر است.

رییس جمعیت هلال احمر افزود: به فرموده رهبری، جوانان، پیشران کشور در همه زمینه ها هستند و در همه پیشرفت ها تجلی این باور را شاهد بودیم و هستیم.

بنابراین باید با بهره از توان و انرژی جوانان به پیش رفت چراکه نماد استواری در ایران، جوانان بوده و هستند و باید این نماد ایستادگی و مقاومت در جوانان را تقویت کرد.

وی بیان کرد: در سال های اخیر تحت سخت ترین تحریم های جهانی هستیم و البته از سوی دیگر تحت ولایت رهبری هستیم که برای شکستن تحریم ها به جوانان باور دارند.

کولیوند در ادامه گفت: در فرهنگ جهانی بشردوستی و از منظر صلیب سرخ و هلال احمر، تحریم معنا ندارد و امیدواریم این تحریم ها رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «یاس» هلال احمر در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اجرا می شود

طرح «یاس» هلال احمر در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اجرا می شود