مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-01اقتصادي

وجود 13.8هکتار کشت های گلخانه ای در اسدآباد


فرماندار اسدآباد از 13.

8 هکتار کشت های گلخانه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: توسعه کشت های گلخانه ای شهرستان با هدف گذاری های لازم  ضرورت دارد.

- سعید کتابی در جلسه بررسی مشکلات گلخانه های شهرستان تعهد امسال اسدآباد در رابطه با کشت گلخانه ای را هشت هکتار اعلام کرد و گفت:به منظور توسعه کشت های گلخانه ای شهرستان دومین شهرک گلخانه ای شهرستان به مساحت 40 هکتار توسط بخش خصوصی در اراضی روستای بهراز با اشتغالزایی 300 نفر با هدف مدیریت آب و خاک احداث خواهد شد که در این رابطه کارها در دست پیگیری است.

وی افزود: در برنامه ریزی های بعدی قرار بر آن است که بیش از 100هکتار کشت گلخانه ای در شهرستان احداث شود که برای تحقق این برنامه نیاز به کمک دستگاه های ذی ربط خواهد بود.

فرماندار اسدآباد با تاکید بر رفع موانع و مشکلات واحدهای گلخانه ای شهرستان تصریح کرد: مرتفع شدن و تسهیل مشکلات واحدهای گلخانه ای شهرستان با همکاری شرکت شهرک های گلخانه ای استان، سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاه های مرتبط ضرورت خواهد داشت.

کتابی با بیان اینکه برای تسهیل روند مشکلات واحدهای گلخانه ای شهرستان نباید کار را عقب انداخت و عقب انداختن رسیدگی به مشکلات واحدهای گلخانه ای شهرستان قابل قبول نیست، ادامه داد: سنگ اندازی و عدم رسیدگی به مشکلات واحدها موجب عدم رغبت سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 13.8هکتار کشت های گلخانه ای در اسدآباد

وجود 13.8هکتار کشت های گلخانه ای در اسدآباد