مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-01اقتصادي

بازی «اومیکرون» با بازارهای جهانی/ طلا باز هم گران شد


کمتر شدن سود اوراق قرضه، بلاتکلیفی در مورد رشد اقتصادی و سویه جدید ویروس کرونا به نام اومیکرون، بر جذابیت طلا افزود و قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از رویترز، با کمتر شدن سود اوراق قرضه و بلاتکلیفی در مورد رشد اقتصادی و به علت اینکه گونه جدید ویروس کرونا به نام اومیکرون بر جذابیت طلا افزوده است، قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه افزایش یافت.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 5 دلار و 49 سنت افزایش 1780.

98 دلار فروخته شد.

قیمت طلای آمریکا نیز با افزایش 0.

2 درصدی به 1780.

60 دلار در هر اونس رسید.

پس از اینکه جرمی پاول، رییس فدرال رزرو، بانک مرکزی آمریکا، گفت این بانک در مورد اینکه به خرید اوراق قرضه پیش از زمان پیش بینی شده پایان دهد یا نه، در نشست ماه دسامبر بحث و گفت وگو خواهد کرد و اینکه کلمه گذرا ، دیگر دقیق ترین اصطلاح برای توصیف تورم نیست، قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه، به کمترین میزان در یک ماه گذشته رسید.

ریچارد کلریدا، معاون بانک مرکزی آمریکا نیز گفت کم کردن نرخ تورم برای حفظ کردن انتظارات تورمی بانک مرکزی در نزدیکی هدف 2 درصد، اهمیت داشت.

کاهش محرک های اقتصادی و افزایش نرخ بهره بانکی، میزان سوددهی اوراق قرضه دولتی را بالا می برد و این امر سبب می شود تا هزینه های نگهداری طلا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی «اومیکرون» با بازارهای جهانی/ طلا باز هم گران شد

بازی «اومیکرون» با بازارهای جهانی/ طلا باز هم گران شد