مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-01اقتصادي

انجام سالانه 2 میلیارد تست در آزمایشگاه های ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامرضا حمزه لو روز چهارشنبه در یک نشست خبری که در محل انجمن برگزار شد، افزود: آزمایشگاه ها خدمات تشخیص، - عضو هیأت مدیره انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران با بیان اینکه سالانه 2 میلیارد تست در آزمایشگاه های کشور انجام می شود، گفت: خدمات آزمایشگاهی در نظام سلامت جایگاه خاصی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، غلامرضا حمزه لو روز چهارشنبه در یک نشست خبری که در محل انجمن برگزار شد، افزود: آزمایشگاه ها خدمات تشخیص، درمان و پیشگیری را به مردم ارائه می دهند و عدم توجه در هزینه های این قیمت ها با حذف ارز، موجب می شود مردم توان پرداخت این خدمات را نداشته باشند و باید سیاست گذاران توجه خاصی به این موضوع داشته باشند.

وی اظهار داشت: بیش از 80 درصد تعرفه های آزمایشگاهی توسط مردم پرداخت می شود و اگر این تعرفه ها با پوشش بیمه ای نباشد بار مالی برای مردم ایجاد می کند.

حمزه لو تصریح کرد: در همه گیری کرونا بار مراجعات مردم به آزمایشگاه ها بسیار کاهش یافت و با افزایش هزینه ها، مردم هزینه در درمان را کم کرده اند و این باعث می شود سلامت جامعه به خطر بیافتد.

عضو هیأت مدیره انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران تصریح کرد: مراکز آزمایشگاهی و رادیولوژی وابسته به نرخ ارز هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام سالانه 2 میلیارد تست در آزمایشگاه های ایران

انجام سالانه 2 میلیارد تست در آزمایشگاه های ایران