مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-01سياسي

عنابستانی: رییس جمهور برای اصلاح ساختار اداری اقدام کند


نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور نسبت به تحول در ساختارهای اداری اقدام کند، چون تا زمانی که اصلاح ساختار اداری صورت نگیرد فساد، - نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور نسبت به تحول در ساختارهای اداری اقدام کند، چون تا زمانی که اصلاح ساختار اداری صورت نگیرد فساد، ناکارآمدی و از دست رفتن سرمایه های اجتماعی ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر عنابستانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ضرورت دارد رییس جمهور نسبت به تحول در ساختارهای اداری اقدام کند.

این کار اجتناب ناپذیر است و باید تحول بزرگی در نظام بروکراسی که فسادزا است صورت گیرد، تا زمانی که اصلاح ساختار اداری صورت نگیرد در مسیری حرکت می کنیم که منجر به نتیجه قبلی مانند فساد، ناکارآمدی و از دست رفتن سرمایه های اجتماعی خواهد شد.

وی در ادامه به رییس جمهور پیشنهاد داد که تحول در ساختار اداری باید از ساختار گمرک، مالیات و سازمان های دیگر آغاز شود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: وضعیت توزیع نهاده های دامی اسفبار است و فساد در آن بیداد می کند و در نهایت به دست مصرف کننده نمی رسد و تاثیری نیز بر قیمت فرآورده های لبنی و دامی ندارد و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عنابستانی: رییس جمهور برای اصلاح ساختار اداری اقدام کند

عنابستانی: رییس جمهور برای اصلاح ساختار اداری اقدام کند