مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-01سياسي

شروع داوری مرحله نهایی جشنواره جوان با پیانو


داوری مرحله نهایی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان سه شنبه، نهم آذرماه با ساز پیانو آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، آرپینه ایسراییلیان داور بخش پیانو جشنواره پانزدهم درخصوص عملکرد جشنواره در کشف استعدادهای جوان و ایجاد انگیزه بین نسل جوان گفت: من از دوره هشتم تا به امروز در کنار جشنواره بودم و همیشه شاهد حضور چندین نوازنده با استعداد در هر دوره بودم و این جای خوشحالی است جوانان با استعداد در جشنواره شرکت می کنند که این خود نشان از عملکرد موفق جشنواره موسیقی جوان دارد.

وی در ادامه با اشاره به سطح کیفی آثار بعد از اتمام داوری بیان کرد: داوران بخش پیانو برای جلوگیری از تکرار رپرتوار، هرساله سعی کردیم آثار آهنگسازان مختلفی را در فراخوان قرار دهیم و همین مسئله باعث افت تعداد شرکت کنندگان و بالارفتن سطح کیفی آثار شرکت کنندگان شده است.

به همین دلیل طی سال های گذشته تعداد شرکت کنندگان ساز پیانو نسبت به قبل کمتر شده اند اما خوشبختانه بر کیفیت کارشان افزوده شده است.

این نوازنده پیانو افزود: با بررسی آثار، گروه سنی الف آمادگی بهتری نسبت به سایر رده های سنی داشتند که البته فکر می کنم یکی از دلایلی که گروه سنی ج تمرکز بیشتری بر اجرای خوب قطعات ندارند این است که این جوانان بواسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع داوری مرحله نهایی جشنواره جوان با پیانو

شروع داوری مرحله نهایی جشنواره جوان با پیانو