مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-01اقتصادي

100 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان مرکزی واگذار می شود


ساخت مسکن مددجویان با همکاری سازمان مستضعفان، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی در حال انجام است و تا پایان سال 100 واحد مسکونی به مددجویان واگذار خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: ساخت مسکن مددجویان با همکاری سازمان مستضعفان، اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بسیج سازندگی در حال انجام است و تا پایان سال 100 واحد مسکونی به مددجویان واگذار خواهد شد.

زهرا امینی روز چهارشنبه 10 آذرماه در مراسم بزرگداشت هفته معلولین اظهار کرد: ساخت و واگذاری این تعداد مسکن تاکنون برای خانوارهایی که دارای دو یا چند معلول و افراد دارای معلولیتی که سرپرست خانوار هستند، در اولویت بود که با توجه به برنامه های دولت سیزدهم اعلام شد که افراد بالای 20 سال مجرد دارای معلولیت نیز می توانند از خدمات مسکن بهزیستی استفاده کنند.

وی بیان کرد: خوشبختانه میزان تسهیلات اشتغال به مددجویان و افراد دارای معلولیت از 50 میلیون به 100 میلیون افزایش یافته است، لذا افراد دارای معلولیتی که طرح های قابل قبولی جهت اشتغالزایی ارائه دهند می توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

امینی توضیح داد: خوشبختانه سال گذشته میزان اعتبارات مستمری و معیشتی افراد مددجو و دارای معلولیت افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان مرکزی واگذار می شود

100 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان مرکزی واگذار می شود