مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-01اقتصادي

استقبال بی نظیر بیش از 1100 ناشر از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیش از شیوع ویروس کرونا در سال 1398، حدود 443 ناشر برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان ثبت نام کرده بودند؛ - هزار و 139 ناشر از سراسر کشور برای حضور در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان (پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان) اعلام آمادگی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیش از شیوع ویروس کرونا در سال 1398، حدود 443 ناشر برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان اصفهان ثبت نام کرده بودند؛ اما این آمار در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان با افزایش 157درصدی همراه بوده و به هزار و 139 ناشر رسید.

از بین هزار و 139 ناشر متقاضی حضور در اولین نمایشگاه مجازی کتاب استان اصفهان، 51 ناشر از اصفهان برای شرکت در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

ناشران سراسر کشور از بیست ونهم آبان ماه تا هفتم آذرماه 1400 فرصت داشتند برای ثبت نام در این نمایشگاه به نشانی اینترنتی www.

ketab.

ir مراجعه کنند.

افزایش حضور ناشران نسبت به نمایشگاه فیزیکی، ایجاد زمینه مساعد برای معرفی بیشتر و کامل تر کتاب های ناشران، صرف وقت و هزینه کمتر برای جست وجو و انتخاب و خرید کتاب توسط بازدیدکننده، امکان مشاهده عناوین بیشتر از ناشران مختلف با موضوعی واحد، افزایش دامنه انتخاب کتاب و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بی نظیر بیش از 1100 ناشر از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان

استقبال بی نظیر بیش از 1100 ناشر از نمایشگاه مجازی کتاب اصفهان