مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-01پزشكي

همه مسافران ورودی از امارات باید تا منفی شدن تست، قرنطینه شوند


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقطه آسیب خوزستان برای ورود سوش اُمیکرون گفت: پروازها از همه جای دنیا به کشور امارات برقرار است بنابراین همه مسافرانی که از امارات وارد فرودگاه های ایران می شوند باید در فرودگاه ها قرنطینه شوند و پس از منفی شدن تست، - ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقطه آسیب خوزستان برای ورود سوش اُمیکرون گفت: پروازها از همه جای دنیا به کشور امارات برقرار است بنابراین همه مسافرانی که از امارات وارد فرودگاه های ایران می شوند باید در فرودگاه ها قرنطینه شوند و پس از منفی شدن تست، اجازه خروج از فرودگاه را داشته باشند.

دکتر سید محمد علوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تفاوت سوش دلتا با سوش اُمیکرون اظهار کرد: سوش اُمیکرون از رده دلتا است اما جهش های متعددی در سایت آنتی ژن S آن رخ داده و موجب بروز این واریانت در آفریقای جنوبی شده است.

وی افزود: هنوز اطلاعات زیاد و قطعی در مورد این سوش وجود ندارد اما برخی متخصصین اظهار کرده اند که سرایت پذیری اُمیکرون از دلتا بیشتر است.

رییس مرکز بهداشت خوزستان تصریح کرد: بر اساس اطلاعات موجود، علائم ابتلا به اُمیکرون هیچ تفاوتی با سوش های قبلی ندارد و سر درد، گلو درد، درد عضلانی، تب، ضعف، سرفه و تنگی نفس از علائم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه مسافران ورودی از امارات باید تا منفی شدن تست، قرنطینه شوند

همه مسافران ورودی از امارات باید تا منفی شدن تست، قرنطینه شوند