مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-01پزشكي

تشکیل کارگروه جلوگیری از کشتار و عرضه دام در معابر اهواز


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خوزستان از تشکیل کارگروهی برای جلوگیری از عرضه و کشتار دام در ورودی ها و سطح شهر اهواز خبر داد.

- دکتر رضا اسدی با اشاره به عرضه و کشتار دام در ورودی های اهواز اظهار کرد: مهم ترین مولفه تامین سلامت و بهداشت فرآورده های خام دامی، کشتار بهداشتی و تحت نظارت دامپزشکی در کشتارگاه های مجاز دام است؛ این موضوع در جلوگیری از انتشار بیماری و عرضه گوشت سالم بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: متاسفانه در سالیان اخیر شاهد بروز و گسترش پدیده خطرناک نگهداری و کشتار غیرمجاز دام در سطرح شهر به ویژه ورودی های اهواز بوده ایم؛ این ناهنجاری بهداشتی و اجتماعی علاوه بر عرضه گوشت ناسالم، موجب آلودگی های زیست محیطی، تجمع جوندگان و آلودگی های ثانویه می شود به گونه ای که سلامت و بهداشت جامعه را با مخاطرات جدی مواجه می کند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی خوزستان گفت: سالیان سال است که اداره کل دامپزشکی خوزستان و دیگر دستگاه های متولی برای مقابله با این پدیده پیچیده و مخاطره آمیز، اقداماتی انجام داده اند.

دو هفته پیش نیز در پی درخواست اداره کل دامپزشکی خوزستان، در این راستا جلسه ای برگزار شد و عزم همه دستگاه های مرتبط برای ریشه کنی این معضل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه جلوگیری از کشتار و عرضه دام در معابر اهواز

تشکیل کارگروه جلوگیری از کشتار و عرضه دام در معابر اهواز